Дмитриј Синковски и “Voce strumentale” фасцинирали публику Бемуса

Дмитриј Синковски и ансамбл “Voce strumentale” одржали су 13. октобра у сали Коларца наступ који је фасцинирао публику Бемуса.

 

Као што је најавио, овај вишеструко талентовани уметник - виолиниста, контратенор, диригент, заљубљеник у барокну музику, уз свој ансамбл који наступа на старим инструментима, извео је у првом делу концерта Годишња доба Вивалдија на особен начин. Публика је на ово извођење одговорила јаким аплаузом и овацијама.

 

У другом делу концерта Синковски је, представљајући захтевну Вивалдијеву кантату Cessate, омаi cessate RV 684, доказао да поред виртуозности на инструменту има и задивљујући певачки потенцијал. У финалу вечери су ови бравурозни извођачи, охрабривани дугачким аплаузима, почастили публиику са чак три биса.

 

 

Прочитајте његов интервју за Танјуг:

 

Класична музика неће нестати због техно револуције

 

БЕОГРАД – Генијални руски виолиниста који пева Дмитриј Синковски наступa 13. октобра са ансамблом „La voce strumentale“ на сцени Коларца, у оквиру програма Бемуса.

На програму су дела Вивалдија, омиљени репертоар Синковског, који на Бемус стиже са ореолом несвакидашњег музичког генија.

Он није само врхунски виолиниста, већ својим гласом контратенора осваја све поштоваоце старог барокног и ранокласичног репертоара, доносећи бравурозне интерпретације било на својој виолини Руђери из 1675, било невероватним вокалним потенцијалом.

Синковски је врата врхунског извођаштва отворио победом на чувеном Баховом такмичењу, а од тада наступа широм света, између осталог и са својим ансамблом Инструментални глас.

Цењени уметник за Танјуг каже да прати рад многих врхунских музичара из Србије и да ће у Београду наступити пред изузетно образованом публиком, која има искуство са разним репертоаром класичне музике.

„Надам се да ћу у концертној сали срести и млађу публику, јер је свуда по свету управо омладина заинтересована за барокну музику. Скоро сви знају Годишња Доба Вивалдија, али истовремено верујем да ћемо изненадити публику нашом интерпретацијом“ казао је Синковски.

За њега нема дилеме да је вештачки зид створен између барока и модерне музике.

„Заљубио сам се у барок на прво свирање. Изводим различите врсте музике укључујући и композиторе који су део барокног репертоара. Мене је барок једносатвно емотивно освојио и све до данас уживам у конструкцији те музике“, казао је Синковски.

Према његовим речима, потребно му је троструко више енергије за један концерт да би пред публиком на једном наступу музицирао, дириговао и певао.

„То су одвојене дисциплине. Наравно, све се врти око музике и најважнији део учења ових дисциплина је начин како то постаје природна ствар за ваше тело и директан израз ваше душе. Ако верујете и ако сте инспирисани и заљубљени у то чиме се бавите, границе не постоје“, казао је Синковски.

Како каже, за њега је у досадашњој каријери највећи изазов био концерт који је са десет година одржао на Московском конзерваторијуму.

„Од тада сањам музику. Све време постављам циљеве, изазов је сваки пут када им идем у сусрет, али верујем да је живот овако диван посебно из тог разлога. Сањати, радити и ићи у сусрет изазовима“, казао је Синковски.

Он поручује да класична музика неће нестати због технолошке револуције коју живимо.

„Технологија нам нуди бескрајни репертоар коју ми моземо слушати на интенету или гледати опере уживо, комотно, на нашем каучу. Важно је да се музика од малена учи у школама, јер је музика најбоље искуство на свету“, закључио је Синковски.

(Танјуг)

logo cir siv

ЦЕБЕФ припрема и реализује филмске, музичке и мултимедијалне амбијенталне фестивале са вишедеценијском традицијом

Оснивач

grad osnivac dole

Контакт

Адреса:
Илије Гарашанина 24
11000 Београд
Србија
Телефон: +381 11 3236530
Email : info@cebef.rs

© 2015 CEBEF. All Rights Reserved. Designed By bojovicdejan

Search